top of page

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA 

OPREDELITEV POJMOV
Pojmi, uporabljeni v nadaljevanju, imajo naslednji pomen:
»Go Offline« pomeni podjetje Go Offline, Zorica Šoštar Franko s.p. s sedežem v
Kranju in glavnim mestom poslovanja na naslovu Kebetova ulica 18, 4000 Kranj,
Slovenija


»Aktivnost« pomeni storitve, ki jih organizira ali nudi Go Offline, katerih vsebina je
posebej določena s strani Go Offline, običajno na spletni strani www.gooffline.si
»Programi« To so enodnevni ali več-dnevni programi za podjetja ali zaključene
skupine, ki jih Go Offline izvaja v lastni organizaciji ali jih posreduje v organizacijo
drugim preverjenim izvajalcem aktivnosti. Vključujejo eno ali več aktivnosti, lahko v
kombinaciji s hrano in pijačo ali v kombinaciji z izposojo opreme ali prevoza.
»Paketi« To so dvo- ali večdnevni paketi, ki jih Go Offline izvaja v lastni organizaciji
ali jih posreduje v organizacijo drugim preverjenim izvajalcem aktivnosti.
»Stranka«, »naročnik«, »komitent« individualni udeleženec določene aktivnosti,
skupina individualnih udeležencev določene aktivnosti ali podjetje, zavod ter različne
zveze ali društva, ki v svojem imenu ali za svoje ime pripeljejo na določen paket,
program ali aktivnost svoje zaposlene, člane ali poslovne partnerje, turistične
agencije, ki prek svojih mrež prodajajo aktivnosti, pakete ali programe Go Offline za
svoje goste kot pooblaščena partnerska turistična agencija
»Agencija« ali »ponudnik« pomeni osebo, podjetje ali katerikoli pravni subjekt, ki
trži storitve Go Offline skladno z dogovorom z Go Offline
»Ti pogoji« pomenijo Splošne pogoje poslovanja, opredeljene v tem dokumentu.


SPLOŠNA DOLOČILA


Splošni pogoji veljajo za vsa razmerja med stranko in Go Offline in so sestavni del
vseh aktivnosti, programov in paketov Go Offline ter različnih medsebojnih in vnaprej
dogovorjenih aktivnosti. So pripadajoči del ponudbe/pogodbe, ki jo skleneta Go
Offline in stranka, ki se prijavlja oziroma naroča in vnaprej rezervira določeno
aktivnost, paket ali program. Stranka sprejme te pogoje in jo zavezujejo v trenutku
rezervacije ali ob sodelovanju v aktivnosti brez predhodne rezervacije. Pogoji so
dostopni na spletni strani www.gooffline.si na povezavi Splošni pogoji poslovanja in
se lahko kadarkoli spremenijo. Če se pogoji spremenijo po opravljeni rezervaciji, to
ne vpliva na že obstoječe razmerje med stranko in Go Offline. Na predhodno željo

naročnika lahko pri oddaji oziroma posredovanju ponudbe/pogodbe Go Oflline stranki
k ponudbi/pogodbi doda tudi Splošne pogoje poslovanja.
Da je naročnik seznanjen s Splošnimi pogoji poslovanja in daje nepreklicno soglasje
k le-tem, se šteje, ko naročnik izpolni vsaj enega od navedenih pogojev za aktivnost,
paket ali program: (i) ko rezervira določeno aktivnost preko spletne strani Go Offline
ali na mail info@gooffline.si in vplača dogovorjen znesek; (ii) ko s podpisom
medsebojne pogodbe potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji ter da z njimi
nepreklicno soglaša; (iii) ko pisno potrdi naročilo določene aktivnosti, paketa ali
programa na enega izmed elektronskih naslovov Go Offline; (iv) ko na TRR Go
Offline nakaže dogovorjen odstotek vrednosti vnaprej dogovorjenega medsebojnega
posla; (v) ko s pisnim potrdilom (vavčer ali naročilnica agencije) potrdi ime želene
aktivnosti, paketa ali programa, datum prihoda in število udeležencev na enega
izmed elektronskih naslovov Go Offline (vi) ko vplača v pogodbi/naročilu/rezervaciji
določen odstotek skupnega zneska posla, ki je potreben za potrditev in rezervacijo
aktivnosti, programa ali paketa.
Splošni pogoji poslovanja vsebujejo tudi Izjavo o odgovornosti, s katero se naročnik
pred začetkom vsake športne aktivnosti seznani, s podpisom/rezervacijo pa potrdi,
da se strinja in neizpodbitno soglaša ter potrjuje, da bo upošteval pravila in navodila
Go Offline in njihovega osebja med izvajanjem športnih aktivnosti. Ne glede na to, ali
je naročnik individualni udeleženec, podjetje, zavod, zveza ali agencija, morajo izjavo
prebrati in podpisati vsi udeleženci, ki se bodo določene športne aktivnosti udeležili.
Če posameznik ali več njih ne želi podpisati ali se ne strinja z navodili, se aktivnosti v
organizaciji Go Offline ne more udeležiti, in to ne glede na to, ali je bila aktivnost
plačana vnaprej ali ne. Ravno tako se aktivnosti ne morejo udeležiti vsi tisti, ki ne
izpolnjujejo vseh zahtevanih predpisov. Velja podpis preko email-a ali direktno na
aktivnosti pri prijavi na samo dejavnost.

 


STORITVE, KI NISO VŠTETE V AKTIVNOSTI, PROGRAME ALI PAKETE GO
OFFLINE


V ceno aktivnosti, programov ali paketov so vštete vse storitve, ki so navedene v
ponudbi/pogodbi, prijavnici, ki je bila poslana naročniku in ki jo je naročnik s
potrditvijo rezervacije potrdil.
Dodatne storitve so vse storitve, ki so naročene dodatno poleg že vnaprej
dogovorjene aktivnosti, programa, paketa. Dodatne storitve niso del
ponudbe/pogodbe, zato se plačajo posebej v obliki doplačila. Plačilo dodatnih storitev
se izvede po opravljeni storitvi v roku 7 dni po tem, ko Go Offline naročniku izda
račun. Sem spadajo na primer hrana, pijača, dodane individualne ali skupinske
aktivnosti, ki niso že del ponudbe. Dodatne storitve naročnik potrdi pisno in pred
prihodom, lahko pa dodatne storitve naročnik naroči tudi med trajanjem samega
programa, paketa ali aktivnosti.

Druge storitve so storitve, ki niso del programa, so pa za izvedbo programa nujno
potrebne, npr. nočitev in hrana vodnikov na večdnevnih programih, kilometrina
vodnikov na določeno lokacijo, kjer se izvaja aktivnost, program ali paket, prevoz
udeležencev na lokacijo, če ga naročnik naroči, itd. Druge storitve plača naročnik
tudi, če je za izvedbo programa treba ekipo ali del ekipe Go Offline začasno
premestiti na lokacijo, kjer se izvaja aktivnost, program ali paket. Druge storitve so
navedene v ponudbi/pogodbi.

 


PRIJAVE/REZERVACIJE


Stranka se lahko prijavi oziroma izvede rezervacijo preko interneta ali po elektronski
pošti. Ob rezervaciji oziroma prijavi obe strani, tako Go Offline kot tudi stranka, pisno
potrdita rezervacijo preko emaila, kar se smatra za podpis pogodbe in je hkrati tudi
potrdilo o rezervaciji ter vsebuje podatke o aktivnosti, programu ali paketu, na
katerega se je naročnik prijavil, ali pa se sklicuje na ime programa, kjer so ti podatki
navedeni.
Strankina prijava/rezervacija velja za potrjeno, ko jo pisno potrdi osebje Go Offline in
je izdan predračun za vnaprej določeno aktivnost, program ali paket. Predračun
vsebuje vsaj naslednje podatke: podatki o stranki/naročniku, število prijavljenih oseb,
aktivnost/paket/program, morebitne ostale storitve, datum aktivnosti paketa ali
programa, znesek, TRR račun, datum izdaje in datum zapadlosti. Po rezervaciji mora
biti plačilo izvedeno najmanj 14 dni pred začetkom aktivnosti, razen če ni z Go Offline
dogovorjeno drugače. Plačilo se izvede po prejetem predračunu in nato GO Offline
po prejetem plačilu in izvedeni aktivnosti pošlje račun. Nepravočasno plačilo ima za
posledico preklic rezervacije. Vse cene so izražene v evrih, razen če ni navedeno
drugače.

 


ZAVRNITEV SODELOVANJA


Pridržujemo si pravico, da po lastni presoji Go Offline kadarkoli iz razloga, ki ga ni
potrebno posebej navajti, zavrnemo kakršnokoli sodelovanje s komerkoli.

 


NAJMANJŠE ŠTEVILO UDELEŽENCEV


Go Offline lahko za vsako aktivnost določi minimalno število udeležencev. Če to
število ni doseženo, si Go Offline pridržuje pravico preklicati aktivnost in stranki
ponuditi drug termin ali povračilo celotnega zneska v 8 dneh brez obresti.

 


AKTIVNOSTI


Cene športnih aktivnosti so odvisne od števila udeležencev pri posamezni aktivnosti
in vnaprej določene in so objavljene na spletni strani www.gooffline.si, pod
posameznimi programi ali aktivnostmi oz. aktualno ponudbo.

 


PROGRAMI IN PAKETI


Cene programov in paketov se določajo posamično. Odvisne so od vsebine, trajanja

in zahtevnosti programa ali paketa. Finančno so programi in paketi razdelani v vsaki
ponudbi/pogodbi posebej.
Go Offline si pridržuje pravico do spremembe cene, ki bi lahko nastala zaradi
sprememb cen na trgu, ki vplivajo na postavitev cene aktivnosti, programa ali paketa.
Zvišanje in znižanje cene se obračuna z odstotkom, enakim povečanju ali
zmanjšanju predhodno obstoječih cen, ki so bile upoštevane v kalkulaciji.
O morebitni spremembi cene aktivnosti, programa ali paketa Go Offline naročnika
obvesti najmanj 20 dni pred začetkom aktivnosti, programa ali paketa. Naročnika se
obvesti pisno ali ustno.

 


VARNOST UDELEŽENCEV NA AKTIVNOSTIH/PAKETIH/PROGRAMIH


Stranka je sama odgovorna, da je v ustreznem zdravstvenem, fizičnem in mentalnem
stanju za udeležbo v aktivnosti. Udeleženci potrjujejo, da so psihofizično zdravi, da
niso pod vplivom alkohola ali drugih psihotropnih sredstev tekom
aktivnosti/programov/paketov. Vsi udeleženci morajo biti polnoletni, mladoletni pa
morajo biti v spremstvu polnoletne osebe ali imeti s seboj potrdilo staršev ali
skrbnikov, da se določene aktivnosti lahko udeležijo, hkrati pa sprejeti odgovornost in
soodgovornost pri športnih aktivnostih, programih ali paketih.
Omejitve pri udeležbi na aktivnostih:
Za vsako aktivnost veljajo zgornje omejitve, hkrati pa so posebnosti glede števila
udeležencev pri vsaki aktivnosti oz. programu navedeni na internetni strani
www.gooffline.si. Go Offline si pridržuje pravico do odpovedi izleta, če število
udeležencev ne doseže najmanjšega števila. Go Offline si pridržuje pravico do
dodatnih omejitev ob izrednih vremenskih razmerah. Stranka se zaveda, da so
vremenske razmere nepredvidljive, zlasti v gorah. Zato se lahko itinerar ali urnik
spremenita glede na presojo strokovnjakov Go Offline, ki edini odločajo o
najvarnejšem poteku aktivnosti, kar vključuje spremembo poti, skrajšanje ali
podaljšanje aktivnosti ter prestavitev ali odpoved zaradi vremena, terena, stanja
udeležencev ali drugih okoliščin. Go Offline odsvetuje udeležbo na športnih
aktivnostih nosečnicam in osebam z resnimi zdravstvenimi težavami ali poškodbami.

 


OMEJITEV ODGOVORNOSTI


Go Offline organizira storitve samostojno ali v sodelovanju z drugimi organizacijami.
Go Offline in podizvajalci ne odgovarjajo za škodo na opremi ali premoženju,
čustveno stisko, poškodbe ali smrt, neposredno ali posredno povezano z udeležbo v
aktivnosti/programu/paketu. Prav tako ne odgovarja za poškodbe, nastale izven
poteka aktivnosti, programa ali paketa.
Go Offline ne odgovarja za poškodbe, smrt, finančno izgubo ali druge škode, ki
nastanejo kot posledica okoliščin, na katere nima vpliva (višja sila). Vreme je vedno
šteto kot višja sila.

Go Offline ne odgovarja za škodo ali stroške, ki nastanejo zaradi odpovedi aktivnosti
v skladu s temi pogoji. Prav tako ne odgovarjajo za izgubljeno ali ukradeno prtljago.
Aktivnost bo vodil za to usposobljen vodnik. V primeru kakršnekoli nesreče
dovoljujem, da vodja poskrbi za primerno zdravstveno oskrbo. Udeleženci morajo biti
zdravstveno in nezgodno zavarovani. Udeleženci morajo biti zavarovani za primer
reševanja iz gora v Sloveniji in tujini.

IZJAVA O ODGOVORNOSTI


Izjava o odgovornosti je del Splošnih pogojev poslovanja in s potrditvijo ponudbe/s
prijavi in/ali s plačilom se smatra, da je izjava podpisana. S tem podpisom vsak
udeleženec izjavi zase pri polni zavesti in odgovornosti ter brez prisile sledeče:
- Da sem poučen o športnih aktivnostih Go Offline:
• ki so lahko fizično naporne aktivnosti in jih izvajam na lastno željo,
• jih ne izvajam pod vplivom alkohola, drog ali drugih psihosomatskih
substanc,
• jih ne izvajam, ker sem na zdravljenju po hujših telesnih poškodbah
(operacije kolena, vretenc, kolka, rame,  srčni operaciji, …) in brez predhodne
priporočila osebnega zdravnika,
- sem seznanjen z načinom izvajanja aktivnosti in jih bom izvajal po navodilih
vodnika in po pravilih Go Offline, ki so mi bile povedane pred in med samo
aktivnostjo.
- da zase ali za svoje varovance v primeru poškodb in njihovih posledic ne bom
sam ali po tretjih osebah uveljavljal zahtevkov proti Go Offline, proti
posameznem vodniku zaradi lastne malomarnosti in s tem povzročenih
poškodb na sebi, mladoletnih ali tretjih osebah.
- v primeru  kakršnihkoli značajskih ali zdravstvenih posebnosti, morate to
navesti zgoraj v prijavnici, v nasprotnem smatramo, da ni zdravstvenih težav.
V kolikor imate kronične bolezni, druge hujše oblike zdravstvenih težav, se glede
vadbe predhodno posvetujte z zdravnikov in seboj na vadbo prinesite zdravniško
potrdilo, kot dovoljenje za opravljane vadbe.

 

UPORABA PODATKOV


Vse pridobljene podatke o naročniku Kofler sport varuje skladno z Zakonom o
varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da naročnik s potrditvijo rezervacije pristaja na
uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave, raziskave trga,

segmentiranja kupcev in obveščanja o ponudbi. Če naročnik tega ne želi, lahko to
izjavi ob rezervaciji aktivnosti, programa ali paketa ali kadarkoli pozneje.
Go Offline fotografira vse udeležence aktivnosti in si s tem pridružuje pravico do
uporabe fotografij za interne namene (pravica reproduciranja, distribuiranja, javnega
prikazovanja in predvajanja ter pravice predelave). Fotografije, ki jih posname Go
Offline, so last Go Offline. Stranke na foto ali video vsebinah tako vse avtorske
pravice prenašajo na Go Offline.

 


NAROČNIKOVA ODPOVED ALI PRESTAVITEV AKTIVNOSTI, PROGRAMA ALI
PAKETA


Naročnik ima pravico do odpovedi aktivnosti, programa ali paketa, in sicer na istem
mestu, kot je rezervacijo potrdil. Odpoved mora biti obvezno v pisni obliki, sicer se
odpoved aktivnosti, programa ali paketa ne upošteva. Če naročnik odpove aktivnost,
program ali paket, ima Go Offline pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi
aktivnosti, programa ali paketa. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v
katerem je naročnik predložil odpoved. Datum pisne odpovedi je osnova za obračun
stroškov odpovedi.

 


ODPOVED AKTIVNOSTI, PROGRAMA ALI PAKETA


Vračilo kupnine zaradi neutemeljenih razlogov naročnika se vrača oz. Go Offline
zadrži:

(i) do 30 dni pred izvedbo aktivnosti, programa ali paketa Go Offline zadrži
oziroma zaračuna 40 % dogovorjene cene aktivnosti, programa ali paketa; (ii) od 29
do 7 dni pred izvedbo aktivnosti, programa ali paketa Go Offline zadrži oziroma
zaračuna 50 % dogovorjene cene aktivnosti, programa ali paketa; (iii) od 6 do 1 dan
pred izvedbo aktivnosti, programa ali paketa Go Offline zadrži oziroma zaračuna 70
% dogovorjene cene aktivnosti, programa ali paketa; (iv) 0 dni pred izvedbo
aktivnosti, programa ali paketa Go Offline zadrži oziroma zaračuna 100 %
dogovorjene cene aktivnosti, programa ali paketa; (v) neudeležba brez odpovedi –
Go Offline zadrži oziroma zaračuna 100 % dogovorjene cene aktivnosti, programa ali
paketa.


Za vse odpovedi s strani naročnika zaradi neutemeljenih razlogov se vrača z
zgornjimi pogoji. Če pride do odpovedi rezervacije pri individualnih osebah iz
zdravstvenih razlogov, mora naročnik to Go Offline javiti takoj, in to obvezno v pisni
obliki in v 24 urah od nastanka enega od vzrokov odpovedi. Kadar je razlog za
odpoved tako poslabšanje zdravstvenega stanja naročnika ali njegovega svojca (ožje
sorodstveno razmerje mora biti razvidno iz ustreznega dokumenta), ki naročniku
onemogoča udeležbo na aktivnosti, programu ali paketu, mora predložiti potrdilo
osebnega zdravnika. Za odpoved iz zdravstvenih razlogov se naročniku povrne:

(i) V primeru odpovedi udeleženca do 30 dni pred datumom odhoda zaradi resnega
bolezenskega stanja, ki ga dokaže z zdravniškim opravičilom se mu povrne 90% od
celotnega nakazila. Razlika ostane Go Offline zaradi stroškov prijave in rezervacij.

(ii) V primeru odpovedi udeleženca od 29 do 7 dni pred datumom odhoda zaradi
resnega bolezenskega stanja, ki ga dokaže z zdravniškim opravičilom se mu povrne
85% od celotnega nakazila. Razlika ostane Go Offline zaradi stroškov prijave in
rezervacij.

(iii) V primeru odpovedi udeleženca od 7 dni do enega dneva pred
odhodom zaradi resnega bolezenskega stanja, ki ga dokaže z zdravniškim
opravičilom se mu povrne 80% od celotnega nakazila. Razlika ostane Go Offline
zaradi stroškov prijave in rezervacij. (iv) Na dan odhoda, ne glede na razlog, Go
Offline zadrži 100% nakazilo.

Pri manjšem številu udeležencev, kot je bilo predhodno dogovorjeno, na aktivnosti,
programu ali paketu se upošteva zgoraj napisane odpovedne roke za aktivnost,
program ali paket. Če je Go Offline naročniku pri ceni upošteval skupinski popust, se
ta izniči.


Med trajanjem aktivnosti, programa ali paketa lahko naročnik na svojo željo prekine
določeno aktivnost, program ali paket. Go Offline in naročnik podpišeta pisno izjavo o
prekinitvi, v kateri se navede razlog prekinitve. Če naročnik aktivnost, program ali
paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine ne delno ne v
celoti.


Če pride do odpovedi, ko je naročnik podjetje, zavod, društvo ali zveza, se temeljito
preveri razlog odpovedi. Če se ugotovi, da naročnik nima možnosti udeležbe, se
naročnik in Go Offline dogovorita za nov termin pod enakimi pogoji, kot so bili
dogovorjeni ob prvi potrjeni rezervaciji. Slabo vreme ni razlog za odpoved, če lahko
Go Offline naročniku zagotovi izvedbo aktivnosti, programa ali paketa.

 


ODPOVED ALI SPREMEMBA AKTIVNOSTI, PROGRAMA ALI PAKETA S STRANI
GO OFFLINE


Go Offline si skladno z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi ali
spremembe aktivnosti, programa ali paketa v naslednjih primerih:

-  V primeru odpovedi iz strani Go Offline zaradi premalo prijavljenih
udeležencev (od minimalnega števila udeležencev se še nekdo v času po
plačilu do datuma odhoda oz. izvedbe odjavi) ali zaradi prestavitve termina
zaradi vremenskih okoliščin ali zaradi posebnih okoliščin, ki se tičejo Go
Offline - bolezen, smrt, prav tako vojno stanje ali izredna stanja epidemije,
ipd.:

(i) v času do 30 dni do datuma odhoda, se ostalim prijavljenim povrne
90% od zneska,

(ii) v času od 29 dni do 7 dni do datuma odhoda, se ostalim
prijavljenim povrne 85% od zneska,

(iii) v času od 7 dni do datuma odhoda, se
ostalim prijavljenim povrne 80% od zneska . Razlika ostane Go Offline zaradi
stroškov prijave in rezervacij.


Go Offline si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od aktivnosti,
programa ali paketa, če med izvajanjem aktivnosti, programa ali paketa

nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se
jim izogniti, za Go Offline pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da
rezervacije predhodno ne bi potrdil, če bi ob sklenitvi pogodbe obstajale
informacije o izrednih okoliščinah. V tem primeru Go Offline ne vrača že
vplačane kupnine.


Go Offline si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od aktivnosti,
programa ali paketa, če pred ali med izvajanjem aktivnosti eden ali več
naročnikov ali naročnikovih gostov neposredno krši določbe, ki so zapisane v
Splošnih pogojih poslovanja in Izjava za odgovornost. V tem primeru Go
Offline ne vrača že vplačane kupnine.


Go Offline si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od aktivnosti,
programa ali paketa, če pred ali med izvajanjem aktivnosti, programa ali
paketa pristojna oseba, ki dela in nastopa v imenu Go Offline, ugotovi, da
določena oseba/določene osebe na določeni aktivnosti, programu ali paketu
ni/niso fizično in/ali psihično sposobna/sposobne napora, ki ga od nje/njih
zahteva aktivnost, program ali paket, in bi z nadaljevanjem aktivnosti,
programa ali paketa ogrožali svoje in tuje zdravje ali življenje, pred začetkom
aktivnosti, programa ali paketa tega ni bilo mogoče opaziti ali zaznati, naročnik
pa osebja Go Offline o tem ni obvestil. V tem primeru Go Offline ne vrača že
vplačane kupnine.

 


REKLAMACIJE


Naročnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem in vodji
aktivnosti, programa ali paketa oziroma neposrednemu izvajalcu storitev.
Če vzroka pritožbe ni mogoče odpraviti, naročnik z neposrednim izvajalcem storitve
ali z vodjo aktivnosti, programa ali paketa sestavi pisno potrdilo oziroma reklamacijski
zahtevek, ki ga podpišeta predstavnik ali izvajalec storitev in oškodovani naročnik.
Reklamacijski zapisnik je tudi uradni dokument, da je naročnik grajal storitev na kraju
samem.


Reklamacija mora biti utemeljena. Naročnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne
dokaze in/ali ustrezno potrdilo vodnika, šoferja, gostinca, hotelirja, prevoznika
oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega naročnik
svoj zahtevek uveljavlja in če je vezano na paket, ki ga prodaja Go Offline. Go Offline
je dolžan prvič pisno odgovoriti naročniku v 8 dneh po prejemu pritožbe, dokončno
pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri
ponudniku storitve; oziroma v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih
oseb skladno z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler Go Offline ne izda
odgovora, se naročnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi ali sodnim
ustanovam oziroma dajanju informacij medijem in drugim javnostim. Go Offline bo
reševal samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo mogoče odpraviti na kraju samem.

 ZDRAVSTVENI PREDPISI


Naročnik je soodgovoren in zagotavlja Go Offline, da nima nihče od udeležencev
aktivnosti, programa ali paketa pred prihodom na aktivnost, program ali paket
zdravstvenih zadržkov ali omejitev za opravljanje aktivnosti, programov ali paketov.
Naročnik se zaveda, da je pri vseh aktivnostih, programih in paketih, ki jih izvaja Go
Offline, povečan dejavnik tveganja za poškodbe in druge nevarnosti, zato v nobenem
primeru aktivnosti, programi in paketi niso primerni za nosečnice in osebe, ki imajo
različne poškodbe hrbta ali so utrpele druge resne poškodbe ali operacije in se je
potrebno posvetovati pred tem z zdravnikom. Ravno tako aktivnosti, programi in
paketi niso primerni za osebe s povečanim krvnim tlakom in za osebe, ki imajo
težave s srcem. Vsi, ki imajo kakršnekoli zdravstvene težave, so odgovorni, da o tem
Go Offline obvestijo že ob rezervaciji. 

 


AKTIVNOSTI, PROGRAMI ALI PAKETI, KJER GO OFFLINE NI ORGANIZATOR


Kjer Go Offline ni organizator aktivnosti, programa ali paketa, nastopa v vlogi
posrednika. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja in/ali izvajalca
aktivnosti, programa ali paketa naročniku in mu pomaga pri prijavi na aktivnost,
program ali paket. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi so skladni z
veljavnimi pogoji drugega organizatorja. Takšni programi so posebej označeni,
ustrezna označba pa bo podana tudi na obvestilu o aktivnosti, programu ali paketu.
Šteje se, da Go Offline prodaja tovrstne aktivnosti/aranžmaje v tujem imenu in za tuj
račun. Morebitno reklamacijo naročnik ureja z organizatorjem oziroma izvajalcem
aktivnosti, programa ali paketa.

 


DARILNI BONI


Vsi darilni boni in drugi boni so veljavni dve sezoni. Poletna in zimska sezona se
ločita glede na to katere vrste aktivnost je na darilnem bonu.
-  poletna sezona je od 1.4 do 31.10 in
-  zimska sezona je 1.11. do 1.5


Veljavnosti bonov ne podaljšujemo, ne glede na razlog. Plačnik bona je sam dolžan,
da prejemnika seznani o politiki veljavnosti in koriščenja darilnega bona.
Ob tatvini ali drugačni morebitni odtujitvi darilnega bona za terjatev Go Offline ne
odgovarja. Bona ni mogoče v nobenem primeru zamenjati za gotovino. Darilne bone
je prepovedano in kaznivo kopirati ali kako drugače razmnoževati. Veljajo samo
originalni darilni boni Go Offline, ki vsebujejo originalne podpise, žige in druge lahko
preverljive elemente.

 


KONČNA DOLOČILA

V Vse cene so v eurih. Ti splošni pogoji in vse zadeve, ki izhajajo iz njih, so urejeni
ter se razlagajo v skladu s pravom Republike Slovenije. Izključno pristojna so sodišča
Republike Slovenije. Izključnost pristojnosti ne velja za potrošnike.

Kranj, 1.12.2025
Go Offline, Zorica Šoštar Franko s.p.

bottom of page